Slovenská platforma InHiro kupuje za 900 tisíc eur firmu na hledání talentů a mění CEO

Slovenská platforma InHiro kupuje za 900 tisíc eur firmu na hledání talentů a mění CEO

, /
Slovenská platforma InHiro kupuje za 900 tisíc eur firmu na hledání talentů a mění CEO

Jednoduchý online nástroj pro správu a kompletní řízení procesů náboru nových zaměstnanců, InHiro, které vzniklo v roce 2013 na Slovensku jako interní projekt webhostingové společnosti WebSupport.sk, vedené Michalem Trubanem, už před takřka 2 roky ohlásilo investici 300 tisíc eur od fondu Neulogy Ventures, a nyní má hned několik dalších novinek.

Tou nejzásadnější je bezpochyby včerejší zmínka o akvizici francouzské Esther Ellis Group, která na vlastním trhu dominuje v nástrojích pro sourcing kandidátů o práci. InHiro v ní získalo 100 % podíl a obě společnosti by se měly postupně integrovat dohromady pro poskytnutí jednoho uceleného produktu na obou dominantních trzích. InHiro podle vlastních informací zaplatilo z vlastní kapsy 900 tisíc eur, tedy přes 24,3 milionů korun, částečně v hotovosti a částečně ve formě akcií.

Díky tomuto nástroji je možné snížit velikost videa až o 60 % se zachováním kvality

Pokud jste zaznamenali seriál Silicon Valley, z produkce HBO, který se zaměřil na skupinku vývojářů, která...

Kromě novinek v podobě spojení obou projektů se na pozici CEO v rámci slovenského InHira nově objevil Clément Barber, který před necelými 4 roky založil Esther Ellis. Celé vyjednávání zabralo přibližně půl roku a slovenská firma děkuje za kontakt právě svému několikaletému investorovi Neulogy Ventures.

Ve spolupráci s Esther Ellis tak InHiro plánuje v následujích měsících spustit nástroj, který dokáže vyhledávat talenty pro určité pracovní pozice prostřednictvím speciálního algoritmu na otevřeném webu, tedy na profilech sociálních sítí nebo na webových portfoliích. Globálně má InHiro přes 6000 uživatelů a 400 aktivních firem, Esther Ellis pak zhruba 600 náborářů.

Z pohledu čísel jde o více než logický krok

Za rok 2015 se pak InHiru podařilo vygenerovat lehce přes 14 tisíc eur, s celkovou ztrátou 141 tisíc eur, takže je logické, že musí hledat i nové zdroje příjmů v podobě rozšíření svých služeb za hranice běžného sběru kandidátů a jejich správy.