Aerolinka KLM nabídne v Messengeru od Facebooku check-in nebo informace o letech

Aerolinka KLM nabídne v Messengeru od Facebooku check-in nebo informace o letech

, /
Aerolinka KLM nabídne v Messengeru od Facebooku check-in nebo informace o letech

Dnes je běžné kupovat a spravovat letenky buď přímo na stránkách aerolinek nebo prostřednictvím mnoha partnerů a aplikací, které zároveň nabízí možnost check-inu, ale vždy jen na jednom zařízení. Pro usnadnění a lepší propojení se zákazníkem se rozhodla holandská aerolinka KLM Royal Dutch Airlines propojit s Facebookem a nabídnout zákazníkům informace o letu, podporu, check-in nebo jakékoliv změny přes aplikaci Messenger.

Její snaha navazuje na aktivní podporu, kterou převedla z e-mailu před několika lety na sociální sítě a garantuje na nich odpověď maximálně do 60 minut. Facebook tak rozšířil služby Messenger for Business o další segment, který se zařadí mezi booking a komunikaci s hotely, velkými obchodníky se spotřebním zbožím nebo třeba přepravními startupy jako Uber.

Firma Googlu stojící za nejchytřejšími roboty současnosti jde znovu do prodeje

Pokud si ještě pamatujete na strašidelné video, které detailně ukazovalo humanoidního robota, který dokázal...

Nové funkce jsou k dispozici od nynějška a KLM v rámci novinky přináší soutěž, ve které při rezervaci letenky a jejím check-inu v aplikaci mezi 30.3 a 27.4 můžete vyhrát 2 zpáteční letenky kamkoliv po světě. Podpora a všechny navazující služby jsou pak momentálně k dispozici globálně ve 13 jazycích. Pro české zákazníky ovšem čeština stále chybí.

K otázce, proč zrovna integrace do Messengeru, dodává David Marcus z Facebooku pro USA Today, že odhadem až 80% pasažérů cestujících mezi Evropou a USA má aplikaci Messengeru k dispozici. Využít jí navíc lze na mnoha spojích i za letu.