Obědový agregátor Meníčka.cz každoročně roste o 50% a nyní posiluje svůj tržní podíl

Obědový agregátor Meníčka.cz každoročně roste o 50% a nyní posiluje svůj tržní podíl

, /
Obědový agregátor Meníčka.cz každoročně roste o 50% a nyní posiluje svůj tržní podíl

Polední meníčka jsou v Česku zažitým standardem. Ve srovnání se západními zeměmi je to však poněkud netradiční způsob stravování. Tento zvyk každopádně pomohl vyrůst nedávno prodanému LunchTime.cz, který společně se slovenským Obedovat.sk koupilo indické Zomato za slušných 65 milionů korun.

Tento krok ale paradoxně pomohl posílit dvojce na trhu, kterou byl dlouhodobě portál Meníčka.cz. Ten nyní sjednotil své síly s doménovými značkami Menicko.cz, iMenicka.cz, JidelniListek.cz a DenniMenu.cz a chystá se ovládnout český obědový byznys.

Wow. Zomato kupuje český Lunchtime.cz a slovenské Obedovat.sk za více než 60 milionů Kč

Hodně žhavá zpráva právě přicestovala ze zahraničních médií. Podle ní původem indická foodie sociální...

„Všechny značky jsme provozovali samostatně, ale nyní nadešel ten správný čas spojit všechny v jeden samostatný brand. Takže už pro nás nebude tak náročné provozovat několik odlišných portálů, ale zdominantníme svou pozici, ušetříme náklady a sjednotíme komunikaci pouze na Meníčka.cz,“ vysvětluje spoluzakladatel Jakub Lukáš.

Tým kolem Jakuba Lukáše spustil svůj první portál v roce 2009 a pod něj postupně získával další podobné projekty. Zajímavostí jinak je, že doména Meníčka.cz funguje na českém trhu již od roku 2003.

Nyní je projekt finančně stabilizován a každoročně roste o 50%. V minulém roce se obrat pohyboval na úrovni 2 milionů korun, letos jsou pak očekávány celkem 3 miliony. Databáze obsahuje více jak 3 000 aktivních restaurací a hospod napříč celou Českou republikou. Denně navštíví portály celkem 35 000 uživatelů, kteří si objednají jídla za více jak 3 miliony korun.

„Naše služba je pro návštěvníky naprosto přívětivá. Uživatelé mají na jedno kliknutí k dispozici ucelený přehled všech meníčkových provozů, které můžou ve svém městě navštívit. Zápisy sami pravidelně aktualizujeme a je pro nás prioritou, aby každý návštěvník vždy nalezl to, co hledá,“ uvedl Jakub Lukáš.