Česká marketingová agentura zaznamenala za první půlrok tohoto roku 35 milionů odeslaných SMS zpráv

Screen Shot 2015-07-13 at 17.32.09
0Zobrazit komentáře

Jedna z prvních firem známého podnikatele Honzy Barty, Crazy Tomato, kterou založil s několika dalšími společníky (Michal Illich, Marian Nic, Pavel Šťovíček, Credo Int.) oslavila před několika dny 10 let existence. Crazy Tomato se primárně soustředí na poskytování komplexních služeb v oblasti mobilního marketingu.

Většina zákazníků objednává jejich služby pro marketingové SMS kampaně, ale třeba i bankovnictví nebo e-commerce. Podle Honzy Barty se firma utápěla dlouhá léta v experimentech s novými službami tak moc, až od nich nakonec znovu upustila a přesla k nejvýdělěčnější části svého businessu.

Screen Shot 2015-07-06 at 20.33.56

Přečtěte si takéVzestup a „pád“ technologické firmy s růstem ve stovkách procent a miliardovým obratemVzestup a „pád“ technologické firmy s růstem ve stovkách procent a miliardovým obratem

Krok se vyplatil, protože Crazy Tomato po změně zaznamenává 40% meziroční růst, měsíční objem odeslaných SMS se pohybuje kolem 7 milionů a za první půlrok se podařilo odeslat na 35 milionů SMS zpráv. Cena za jednu zprostředkovanou SMS začíná na 0,58 Kč.

„Zvýšili jsme také denní rekord na 1,1 milionů SMS odeslaných za jediný den,“

dodává Pavel Mikulka, ředitel společnosti. Změny, které CT udělalo prezentuje pod novou značkou ProfiSMS a převážně cílí na větší klienty, mezi které se řadí například Alza.cz, Coca-Cola nebo UniCredit Bank. Ve svém segmentu jde o pravděpodobně největšího poskytovatele.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym