Vydělat na mobilních hrách je stále těžší a potvrzuje to i tento graf

Michal PtáčekMichal Ptáček

mobil_cena
0Zobrazit komentáře

V poslední době se toho hodně namluvilo o konkurenčnosti na trhu mobilních aplikací, respektive o rostoucím problému na nich vydělat.

Situace je ještě o něco jasnější na poli mobilních her, což potvrzuje i tento graf americké agentury SuperData, který na platformě iOS porovnává průměrné náklady na získání jednoho uživatele v porovnání s průměrným příjmem, který uživatel vývojářům přinese…to vše v roce 2013.

Už v roce 2012 kdy náklady vzrostly o 22% byl tento trend zřetelný, ovšem pořádný zlom přichází až koncem koncem léta 2013, kdy je CPI (cena za instalaci) větší než příjem z ní následně generovaný.

V řeči čísel se momentálně bavíme v průměru o částce 2.73 dolarů za získání jednoho uživatele (včetně nákladů na marketing), zatímco příjem je v průměru pouze 1.96 dolarů. To je podle SuperData samozřejmě pro 99% vývojářů mobilních her, kteří vyvíjejí pro iOS zařízení problém. S přicházejícími vánočními svátky pak Superdata předpovídá, že se náklady pohnou až na dvojnásobek hodnoty příjmů.

Zajímavá je i konverze z neplatícího na platícího uživatele, která se v říjnu pohybovala okolo 4.68%.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym